Per entrenar

Avui 27-07-2012 amb en Santi hem fet Vilobí, Sta Coloma, Angles, St Julia de Llor, pujar l'Ermita, (planificar lasortida de les 3 Nacions que farem la 1ª setmana d'Agost - o sigui que ja podeu anar reservant l'agenda), hem baixat fins a Bonmati, Bescanó, Cala Casilda, Estanyol i cap a casa
50 Km amb 600 m de desnivell. Dos "repetchons" forts per treure la son.
Aqui us deixo la ruta i el perfil

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3125049

----------------------------------------------------------
Res comparable a la que varem fer el dimarts amb l'Albert, quin patir.
 Vilobi-St Celoni-Sta Maria de PalauTordera-Coll Formic - i la mare que el ...- Seva (dinar de botifarra)- Viladrau-Coll de Ravell- Pla de les Arenes- St Hilari. Sta Coloma- Vilobí.
Mira que puja i puja i puja, no entenc que mai hi hagin baixades
Desafortunadament el trak no m'ha quedat ben gravat i no el puc obrir
Haurem de tornar-ho a fer !!!. , pero d'aqui uns dies.
 Jo em vaig ratllar força la pujada al coll Formic, ara al cap de 145 de Km ja em trovaba força bé.