NOCTURNA del 28 i FESTA ANUAL

FOTOS de la sortida al PUIG d'ARQUES i les GAVARRES

Avui 5 de desembre, hem fet una ruta fantàstica. Hem sortit de Quart, hem tirat cap a Cassa i cap als Metges. D'allà cap al puig d'Arques. Un cop coronat el cim, un corriol de baixada de 6 km fins a St Sadurni. Finalment hem pujat a Montnegre i a dinar a cal Bosquetà. Després de l'apat (que ha durat el necessari per pair i beure) hem baixat al punt de sortida per un corriol, arribant negre nit. Tot molt divertit i gracies a en Josep que s'ha currat la preparació d'allò més.
Però la cosa no s'acaba, el proper 28 farem la nocturna amb sopar inclòs, per celebrar l'any 2010 i recordar les activitats fetes.

També parlarem dels objectius pel 2011 (que promet molt)

Els detalls ja els anirem anunciant pero aquest dia, els socis no hi podeu faltar. Sortirem a 2/4 de 8 del vespre.

Recorregut (proposat):

Sortim de Vilobí cap a Salitja. Pugem pel premi de la montanya a la Crosa, baixem el corriol de Sant Llop, travessem la carretera per sota el pont cap al altre costat de la Crosa, pugem per la pujada dels fils, anem fins a prop de Sant Romà, pugem direcció Brunyola, pugem pel costat de la fca blava, arribem a la plaça de les bruixes, fem la baixada dels pins (que ja está neta perque uns quants ens hi varem passar tot un dissabte el matí - encara tinc mules a les mans) i arribem a Brunyola per sopar.

Nota: Com que es per tot el Club, hi haurá un recorregut alternatiu mes suau pels que vulguin.

En cas que el restaurant de Brunyola estés tancat podriem anar a Sant Martí.

Nota(2), (aquesta es la bomba): l'organitzador de tot es l'Albert-P. Per tant ja podeu contactar amb ell per anar confirmant assistencia.